Jan Mulder in Delfzijl

Start Boekenweek

Jan Mulder was gisteravond in Delfzijl. Hij was te gast in Theater De Molenberg in een zaal met meer dan 200 belangstellenden. Mulder vertelde over zijn leven en werk, zijn herinneringen aan familie, vrienden en spelers. Als altijd wist Mulder zowel te verrassen als te ontroeren. Het werd ook een persoonlijke ontmoeting met zijn broer Henk, die als journalist bij het Dagblad van het Noorden zijn broer interviewde.

Tekst aan de wand op de boekenafdeling van V & D in Groningen

Over klaasamulder

kunst & cultuur
Dit bericht werd geplaatst in delfzijl, groningen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Jan Mulder in Delfzijl

  1. zijn stijl op de tv stoort me steeds, elke keer dat ik hem op tv zie wordt er iets afgebroken van hetgeen hij op bouwde met zijn columns. Ik vind hem met de pen veel beter dan via zijn tv werk, ook zijn gesproken video’s zijn tergend zwak, een onbeholpen stijl en weinig inhoud, als je het vergelijkt met die van dominee Gremdaat. Ik heb hem nooit in de schouwburg gezien, dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik denk dat ik liever zijn broer lees.

Geef een reactie

