Consubstantiality

fototentoonstelling Me, Myself and I, van de Chinese fotokunstenaar Chi Peng (1981)

‘The beautiful photo entitled “Consubstantiality1,” suggests a connection between the artist and homosexuality. The artist inhabits the tension of the photographic space by playing with a sexless figure. As Feng Boyi, a curator and commentator of Chi Peng, explains, “He (Chi Peng) begins his works with ego-cognition, from egovirtualization to ego-identity.”‘(ThePointerAdventure)

Tot en met 25 september 2011 in het Groninger Museum

N.B.

Zie ook een eerdere bijdrage over Chi Peng.

Over klaasamulder

kunst & cultuur
Dit bericht werd geplaatst in foto, fotografie, groningen, museum, tentoonstelling en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Consubstantiality

  1. svara zegt:

    Ik begrijp niet goed hoe het kan maar nadat ik gereageerd had op ‘rood’ en toen boven je hader klikte werd ik aangenaam verrast door dit blog.
    Hier wil ik naar toe!
    dank je voor de tip
    Prachtig!!!!

  2. svara zegt:

    oenig, ik begrijp het al Klaas
    ik kwam via OBA en daar heb je twee bijdragen staan op de voorpagina….vandaar
    groet je

  3. Pingback: | Special Human Interest Today | WijZijnDeShit.nl

Geef een reactie

