Oldambtmeer

Blauwestad

Recent had ik 2 blogs over Blauwestad, over Sicco Mansholt en Architectuur.
Nu een aantal foto’s van het water in Blauwestad, het oldambtmeer.

<a

Over klaasamulder

kunst & cultuur
Dit bericht werd geplaatst in groningen, natuur en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Oldambtmeer

  1. arbitrair zegt:

    Ik weet eerlijk gezegd niet of ik de chapeau van je blog, dus de bovenste foto van de Markt in Groningen, nu echt goed vind. De sfeer is wel goed opgemerkt. In dit opzicht een compliment. Alleen ik zou nooit een foto maken van de Markt in Groningen met een halve Martinietoren. Of heb je hier een bepaalde bedoeling mee?Ik zie wel dat er een ‘klemtoon’ ligt op het trottoir. Het heeft geregend. Omdat ik de toren verwacht, kijk ik echter omhoog.

Geef een reactie

