Amy Winehouse overleden

De Britse zangeres Amy Winehouse is vandaag dood aangetroffen in haar woning in Noord-Londen.

In februari 2008 maakte ik een blog over mijn bezoek aan de fotopexpositie, in het GEM Den Haag, naar aanleiding van de uitreiking van de Zilveren Camera. Fotograaf Andreas Terlaak won een Zilveren Camera met een foto van Amy Winehouse tijdens een concert in Paradiso Amsterdam. Ik sprak in mijn blog de hoop uit dat ik ooit nog een concert van Amy zou mogen bijwonen. Helaas……………

Op YouTube heb ik nog een clipje van het concert gevonden.

Over klaasamulder

kunst & cultuur
Dit bericht werd geplaatst in foto, fotografie, geschiedenis, kunst, muziek en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Amy Winehouse overleden

  1. Jezzebel zegt:

    God, wat wordt ze gemist.
    .

  2. Paul1987 zegt:

    Ik heb op mijn blog ook een stukje aan haar gewijd

  3. Opvallend is de ruime aandacht van kranten en tv voor haar overlijden. Op sociale media en bijv iTunes valt het mee. In Engeland is er nog geen massa rouw zoals bij Lady Di. Opmerkelijk. http://bit.ly/p6uepx

Geef een reactie

