Groeten uit Venetie

Ik ben nu in Venetie voor de Biennale.

ingang biennale

Over klaasamulder

kunst & cultuur
Dit bericht werd geplaatst in beeldende kunst, kunst, tentoonstelling en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Groeten uit Venetie

  1. svara zegt:

    oh ik was er in mei
    wat een stad!!!!
    ik wijdde er een paar blogs aan met vele foto’s kan ik niet nalaten te zeggen hier.
    geniet ervan!!

  2. spuit11 zegt:

    Ben er nooit geweest en ben dan ook een tikkie jaloers, de Biënnale in Venetië daar had ik ook wel mee naar toe gewild. Heb een fijne tijd!

Geef een reactie

